Škoda Fabia III R5 (2015) R5 TAXI 1:43 Abrex

Kód: 41279
Novinka
Neohodnoceno
1 595 Kč 1 318,18 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
12.11.2025
Možnosti doručení

Škoda Fabia III R5 (2015) R5 TAXI 1:43 Abrex

Detailní informace

Garance doručení
nepoškozeného zboží
Přes 20000 výdejních míst
Přes 20000 výdejních míst
po celé ČR
Doručení do 48 hodin
Doručení do 48 hodin
na jakékoliv místo v ČR

Detailní popis produktu

Škoda Fabia III R5 (2015) R5 TAXI 1:43 Abrex

Limitovaná edice - vyrobeno pouze 300 kusů!

Škoda Fabia III R5 je závodní speciál, vycházející ze třetí generace modelu Škoda Fabia a jedná se o nástupce úspěšné verze S2000. V současné době je R5 vůz světových šampiónů, který opakovaně uspěl v nesnadných podmínkách na těch nejrůznějších površích a s nímž dosavadní pilotující posádky získaly nejeden cenný titul. Fota a text Abrex. 143LE-605XD

 

VÝROBCE / EU DISTRIBUTOR:

Abrex s.r.o., Pražská 16, 10221, Praha 10, abrex@abrex.cz

Bezpečnostní upozornění:

Není vhodné pro děti do tří let. Nebezpečí vdechnutí a spolknutí drobných částí, které se z výrobku mohou při nesprávném zacházení oddělit.!

Dlouhodobé vystavení výrobku přímému slunečnímu svitu a nebo vysokým teplotám může vést k jeho nevratnému poškození.

Doplňkové parametry

Kategorie: Škoda závodní 1:43 Abrex
Hmotnost: 0.2 kg
EAN: 8592420417015
? Měřítko: 1:43
Užitkovost: Závodní, Taxi
Barva: Bílá
Materiál: Kov + Plast
Značka: Škoda
Výrobce: Abrex
Délka: 9 cm
Dostupnost: Skladem
ID: 41279
Kód: 143LE-605XD

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Skoda

Škoda Auto a.s. je největší výrobce automobilů v Česku. Dlouhodobě je největší českou firmou podle tržeb, jedním z největších českých zaměstnavatelů a největším českým exportérem.

Sídlo společnosti je v Mladé Boleslavi, kde se nachází i největší výrobní závod. V rámci Česka má společnost dva další výrobní závody, a to v Kvasinách a ve Vrchlabí.

Firma historicky navazuje na společnost Laurin & Klement, která se v roce 1925 stala součástí strojírenského koncernu Akciová společnost, dříve Škodovy závody v Plzni, od roku 1930 nesla název „Akciová společnost pro automobilový průmysl (ASAP)“ a spolu s mateřskou firmou se v období druhé světové války stala součástí nacistického státního gigantu Reichswerke AG für Erzbergbau und Eisenhütten „Hermann Göring“. Po válce se v rámci celkové reorganizace a zestátnění průmyslu osamostatnila pod novým názvem „Automobilové závody, národní podnik (AZNP)“ a značku Škoda používala pouze pro výrobky. Po pádu centrálně řízeného hospodářství se podnik vrátil k historickému názvu, od roku 1990 jako „Automobilový koncern ŠKODA a.s.“ a od roku 1991, po privatizaci a prodeji společnosti německému koncernu Volkswagen Group, jako „ŠKODA, automobilová a.s.“. Od roku 1998 firma nesla název ŠKODA AUTO a.s., současnou variantu Škoda Auto a.s. užívá od roku 2023. Zdroj: Wikipedie