Reklamační řád

Na všechny modely a hračky je poskytována dvouletá záruční lhůta, která začíná běžet dnem převzetí zboží.
 
Sběratelské modely nejsou určeny na hraní dětem.
 
 Pokud  po obdržení zásilky shledáte zboží vadným, nezbývá nic jiného než jej reklamovat.
 
 
 
Průběh a provedení reklamace.
  1. Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit v původním obalu, který je u modelů nedílnou součástí zboží, společně s originálem faktury, která slouží zároveň jako záruční list.
  2. Vhodné je přiložit písemné vyjádření obsahující popis vady a Váš návrh na řešení reklamace
  3. Reklamaci je možné řešit dohodou
    • a) výměnou zboží za bezvadné
    • b) vrácením peněz v případě, že již zboží nebude skladem.
  4. O dalším postupu Vás budeme informovat do 5 dnů od doručení reklamovaného zboží. Reklamace jsou standardně vyřizovány písemně do 30 dnů. 
  5. Při oprávněné reklamaci vracíme zákazníkovi peníze za zboží včetně částky zaplacené za poštovné. Proplaceno bude zaslání nejlevnějším možným způsobem, včetně pojištění.
  6. Reklamované zboží vraťte po předchozí domluvě. V žádném případě, jej nezasílejte na dobírku. DOBÍRKA NEBUDE PŘEVZATA !
  7. Reklamace bude považována za neoprávněnou v případě, že k poškození výrobku došlo při neodborném zacházení nebo používání výrobku. 
  8. Nárok na uplatnění reklamace zaniká rovněž v případě poškození zboží při přepravě. Tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí zásilky. Vždy si zásilku pečlivě překontrolujte! Při převzetí poškozené zásilky prodávající za její reklamaci u přepravce nepřebírá zodpovědnost a neodpovídá ani za případné poškození jejího obsahu.