Škoda 130RS 1977 No.4 Kvaizar - Kotek Rallye Škoda 1978 1:43 Abrex

Kód: 41401
Novinka
Neohodnoceno
1 195 Kč 987,60 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
10.12.2025
Možnosti doručení

Škoda 130RS 1977 No.4 Kvaizar - Kotek Rallye Škoda 1978 1:43 Abrex

Detailní informace

Garance doručení
nepoškozeného zboží
Přes 20000 výdejních míst
Přes 20000 výdejních míst
po celé ČR
Doručení do 48 hodin
Doručení do 48 hodin
na jakékoliv místo v ČR

Detailní popis produktu

Škoda 130 RS byl slavný sportovní speciál, který byl ve své době označovaný jako „Porsche Východu“. Skelet karoserie vyšel ze sériově vyráběné Škody 110 R, jenž byl rapidně upraven a to vnitřním ochranným rámem, úchyty zadních ramen a všelijakými výztuhami podlah. Díky laminátu na blatnících a tenounkému hliníkovému plechu, který byl použit na střeše, předním čele (s otvory přídavného chladiče), vnějších plechách dveří a víku zavazadelníku, došlo k výraznému odlehčení vozu. Motor byl objemově upraven na 1 289 ccm a jeho výkon byl přibližně okolo 103 kW. Vůz získal nespočet úspěchů jak na okruzích, tak i v rally, a opakovaně dominoval i na mistrovství světa i Evropy. Fota a text Abrex. 143XABS-501TL

 

VÝROBCE / EU DISTRIBUTOR:

Abrex s.r.o., Pražská 16, 10221, Praha 10, abrex@abrex.cz

Bezpečnostní upozornění:

Není vhodné pro děti do tří let. Nebezpečí vdechnutí a spolknutí drobných částí, které se z výrobku mohou při nesprávném zacházení oddělit.!

Dlouhodobé vystavení výrobku přímému slunečnímu svitu a nebo vysokým teplotám může vést k jeho nevratnému poškození.

Doplňkové parametry

Kategorie: Škoda závodní 1:43 Abrex
Hmotnost: 0.2 kg
? Měřítko: 1:43
Užitkovost: Závodní
Barva: Bílá
Materiál: Kov + Plast
Značka: Škoda
Výrobce: Abrex
Délka: 10 cm
Dostupnost: Skladem
ID: 41401
Kód: 143XABS-501TL

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Skoda

Škoda Auto a.s. je největší výrobce automobilů v Česku. Dlouhodobě je největší českou firmou podle tržeb, jedním z největších českých zaměstnavatelů a největším českým exportérem.

Sídlo společnosti je v Mladé Boleslavi, kde se nachází i největší výrobní závod. V rámci Česka má společnost dva další výrobní závody, a to v Kvasinách a ve Vrchlabí.

Firma historicky navazuje na společnost Laurin & Klement, která se v roce 1925 stala součástí strojírenského koncernu Akciová společnost, dříve Škodovy závody v Plzni, od roku 1930 nesla název „Akciová společnost pro automobilový průmysl (ASAP)“ a spolu s mateřskou firmou se v období druhé světové války stala součástí nacistického státního gigantu Reichswerke AG für Erzbergbau und Eisenhütten „Hermann Göring“. Po válce se v rámci celkové reorganizace a zestátnění průmyslu osamostatnila pod novým názvem „Automobilové závody, národní podnik (AZNP)“ a značku Škoda používala pouze pro výrobky. Po pádu centrálně řízeného hospodářství se podnik vrátil k historickému názvu, od roku 1990 jako „Automobilový koncern ŠKODA a.s.“ a od roku 1991, po privatizaci a prodeji společnosti německému koncernu Volkswagen Group, jako „ŠKODA, automobilová a.s.“. Od roku 1998 firma nesla název ŠKODA AUTO a.s., současnou variantu Škoda Auto a.s. užívá od roku 2023. Zdroj: Wikipedie