Škoda 120L 1984 surový model T1 1:43 Abrex

Kód: 38478
Neohodnoceno
Značka: Škoda
995 Kč
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do:
9.12.2024
Možnosti doručení
Škoda 120L 1984 surový model T1 1:43 Abrex

Detailní informace

Garance doručení
nepoškozeného zboží
Přes 20000 výdejních míst
Přes 20000 výdejních míst
po celé ČR
Doručení do 48 hodin
Doručení do 48 hodin
na jakékoliv místo v ČR

Detailní popis produktu

Vyrobeno pouze 500 kusů! Škoda 120L 1984 surový model T1 1:43 Abrex. Oblíbená faceliftovaná Škoda 120L tak, jak ji zaručeně neznáte! Okořeňte svou sbírku něčím vskutku netradičním, a to tímto speciálním kovovým modelem z naší nové jedinečné série T1 vzorek, která svým zpracováním navazuje na reálný zkušební vzorek s označením T1, jenž je jedním z vůbec prvních výrobních vzorků z již hotových forem! U modelů v tomto provedení, které exkluzivně nabízíme našim sběratelům prostřednictvím této jedinečné série, je karoserie ošetřena bezbarvým lakem, a to z toho důvodu, aby v budoucnu nedocházelo k jejímu korodování. Fota a text ABREX.

Doplňkové parametry

Kategorie: Škoda 60.-90. léta 1:43
Hmotnost: 0.2 kg
? Měřítko: 1:43
Materiál: Kov
Značka: Škoda
Výrobce: Abrex
Kód: 143ABS-702T1

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Skoda

Škoda Auto a.s. je největší výrobce automobilů v Česku. Dlouhodobě je největší českou firmou podle tržeb, jedním z největších českých zaměstnavatelů a největším českým exportérem.

Sídlo společnosti je v Mladé Boleslavi, kde se nachází i největší výrobní závod. V rámci Česka má společnost dva další výrobní závody, a to v Kvasinách a ve Vrchlabí.

Firma historicky navazuje na společnost Laurin & Klement, která se v roce 1925 stala součástí strojírenského koncernu Akciová společnost, dříve Škodovy závody v Plzni, od roku 1930 nesla název „Akciová společnost pro automobilový průmysl (ASAP)“ a spolu s mateřskou firmou se v období druhé světové války stala součástí nacistického státního gigantu Reichswerke AG für Erzbergbau und Eisenhütten „Hermann Göring“. Po válce se v rámci celkové reorganizace a zestátnění průmyslu osamostatnila pod novým názvem „Automobilové závody, národní podnik (AZNP)“ a značku Škoda používala pouze pro výrobky. Po pádu centrálně řízeného hospodářství se podnik vrátil k historickému názvu, od roku 1990 jako „Automobilový koncern ŠKODA a.s.“ a od roku 1991, po privatizaci a prodeji společnosti německému koncernu Volkswagen Group, jako „ŠKODA, automobilová a.s.“. Od roku 1998 firma nesla název ŠKODA AUTO a.s., současnou variantu Škoda Auto a.s. užívá od roku 2023. Zdroj: Wikipedie