Škoda 110R Coupé 1980 Oranžová 1:18 Abrex

Kód: 38286
Neohodnoceno
2 995 Kč 2 475,21 Kč bez DPH
Na dotaz (3 ks)
Možnosti doručení

Škoda 110R Coupé 1980 Oranžová 1:18 Abrex

Detailní informace

Garance doručení
nepoškozeného zboží
Přes 20000 výdejních míst
Přes 20000 výdejních míst
po celé ČR
Doručení do 48 hodin
Doručení do 48 hodin
na jakékoliv místo v ČR

Detailní popis produktu

Škoda 110R je osobní automobil vyráběný v letech 1970 až 1980 československou automobilkou AZNP v závodě Kvasiny. Jedná se o kupé, poháněné kapalinou chlazeným řadovým čtyřtaktním čtyřválcem, umístěným za zadní nápravou, které bylo v jistých ohledech odvozeno od sedanu Škoda 110. Zdvihový objem motoru je 1 107 cm3 a dosahuje výkonu 45,6 kW při 5 250 ot/min, což tomuto víceméně aerodynamickému automobilu stačí k dosažení rychlosti přes 140 km/h. Kovový sběratelský model s plastovými díly. Škoda 110R Coupé 1980 Oranžová 1:18 Abrex. Délka modelu je 23 cm. Model má otevírací kapoty, dveře, natáčecí kola. 118ABS-707GV

Doplňkové parametry

Kategorie: Škoda 1:24 a 1:18 Abrex
Hmotnost: 1 kg
? Měřítko: 1:18
Barva: Oranžová
Materiál: Kov
Značka: Škoda
Výrobce: Abrex
Délka: 23 cm
Kód: 118ABS-707GV

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Skoda

Škoda Auto a.s. je největší výrobce automobilů v Česku. Dlouhodobě je největší českou firmou podle tržeb, jedním z největších českých zaměstnavatelů a největším českým exportérem.

Sídlo společnosti je v Mladé Boleslavi, kde se nachází i největší výrobní závod. V rámci Česka má společnost dva další výrobní závody, a to v Kvasinách a ve Vrchlabí.

Firma historicky navazuje na společnost Laurin & Klement, která se v roce 1925 stala součástí strojírenského koncernu Akciová společnost, dříve Škodovy závody v Plzni, od roku 1930 nesla název „Akciová společnost pro automobilový průmysl (ASAP)“ a spolu s mateřskou firmou se v období druhé světové války stala součástí nacistického státního gigantu Reichswerke AG für Erzbergbau und Eisenhütten „Hermann Göring“. Po válce se v rámci celkové reorganizace a zestátnění průmyslu osamostatnila pod novým názvem „Automobilové závody, národní podnik (AZNP)“ a značku Škoda používala pouze pro výrobky. Po pádu centrálně řízeného hospodářství se podnik vrátil k historickému názvu, od roku 1990 jako „Automobilový koncern ŠKODA a.s.“ a od roku 1991, po privatizaci a prodeji společnosti německému koncernu Volkswagen Group, jako „ŠKODA, automobilová a.s.“. Od roku 1998 firma nesla název ŠKODA AUTO a.s., současnou variantu Škoda Auto a.s. užívá od roku 2023. Zdroj: Wikipedie