Porsche Carrera GT Hard Top Orange 1:43 Cararama

Kód: 34342
Neohodnoceno
Značka: Porsche
249 Kč
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do:
31.7.2024
Možnosti doručení
Porsche Carrera GT Hard Top Orange 1:43 Cararama

Detailní informace

Garance doručení
nepoškozeného zboží
Přes 20000 výdejních míst
Přes 20000 výdejních míst
po celé ČR
Doručení do 48 hodin
Doručení do 48 hodin
na jakékoliv místo v ČR

Detailní popis produktu

Kovový model s plastovými díly. Porsche Carrera GT Hard Top Orange 1:43 Cararama. Délka modelu je 10 cm. Supersport Porsche Carrera GT, který dokázal vyvinout rychlost až 330 km/s se zrychlením z 0 - 100 km/h za 3,9 (z 0 - 200 km/h za 9,9 s), byl veřejnosti poprvé představen v březnu roku 2003 na autosalonu v Ženevě. Vyráběl se od roku 2004 do roku 2006 a z plánovaných 1500 kusů ho bylo vyrobeno jen 1270 kusů, protože jeho výrobu zastavil nový americký zákon týkající se airbagů.

Doplňkové parametry

Kategorie: Cararama 1:43
Hmotnost: 0.2 kg
? Měřítko: 1:43
Barva: Oranžová
Materiál: Kov
Značka: Porsche
Výrobce: Cararama-Hongwell
Délka: 10 cm
Kód: Ca 4-22260

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Porsche

Porsche AG je německý výrobce sportovních aut, od roku 2009 součást koncernu Volkswagen. Automobilku založil roku 1931 vratislavický rodák Ferdinand Porsche. První Porsche, Porsche 64 z roku 1938, použilo množství komponentů z vozu Volkswagen Brouk. Druhý model Porsche a první sériově vyráběné auto, sportovní vůz Porsche 356 z roku 1948, bylo původně postaveno v Gmündu v Rakousku, kam byla společnost evakuována během válečných časů, ale po postavení 49 vozů byla opět přesídlena zpět do Zuffenhausenu. Model 356 je považován za první Porsche jednoduše proto, že to byl první model prodávaný začínající společností. Ferdinand Porsche pracoval se svým synem Ferrym na návrhu 356, ale zemřel krátce poté, co byl postaven první prototyp. 356 se nabízela jako coupé, cabriolet a speedster. Konstrukce automobilu znovu použila komponenty z Brouka včetně jeho motoru, převodovky a zavěšení. Ale 356 měla vlastní vývoj, dokud většinu VW komponentů nenahradili vlastními – Porschem vyrobenými – částmi. Poslední vozy 356 byly poháněny již motorem navrženým a vyrobeným Porsche. Aerodynamický tvar byl navržen Erwinem Komendem, který také navrhl tělo Brouka. Zdroj: Wikipedie