Porsche Carrera GT silver 1:72 Blistr Cararama Abrex

Kód: 40649
Novinka
Neohodnoceno
99 Kč 81,82 Kč bez DPH
Skladem (3 ks)
Můžeme doručit do:
9.7.2025
Možnosti doručení

Porsche Carrera GT silver 1:72 Blistr Cararama Abrex

Detailní informace

Garance doručení
nepoškozeného zboží
Přes 20000 výdejních míst
Přes 20000 výdejních míst
po celé ČR
Doručení do 48 hodin
Doručení do 48 hodin
na jakékoliv místo v ČR

Detailní popis produktu

Porsche Carrera GT silver 1:72 Blistr Cararama Abrex. Ca 171 c

 

VÝROBCE / EU DISTRIBUTOR:

Hongwell Toys Limited, Room 1005A 10/F, Empire Centre, 68 Mody Road. info@hongwell.com

Abrex s.r.o., Pražská 16, 10221, Praha 10, abrex@abrex.cz

Není vhodné pro děti do tří let. Nebezpečí vdechnutí a spolknutí drobných částí, které se z výrobku mohou při nesprávném zacházení oddělit.!

Dlouhodobé vystavení výrobku přímému slunečnímu svitu a nebo vysokým teplotám může vést k jeho nevratnému poškození.

Doplňkové parametry

Kategorie: Cararama 1:72
Hmotnost: 0.1 kg
? Měřítko: 1:72
Užitkovost: Sportovní
Barva: Stříbrná
Materiál: Kov + Plast
Značka: Porsche
Výrobce: Cararama-Hongwell
Délka: 6 cm
Dostupnost: skladem
ID: 40649
Kód: Ca 171 c/ID40649

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Porsche

Porsche AG je německý výrobce sportovních aut, od roku 2009 součást koncernu Volkswagen. Automobilku založil roku 1931 vratislavický rodák Ferdinand Porsche. První Porsche, Porsche 64 z roku 1938, použilo množství komponentů z vozu Volkswagen Brouk. Druhý model Porsche a první sériově vyráběné auto, sportovní vůz Porsche 356 z roku 1948, bylo původně postaveno v Gmündu v Rakousku, kam byla společnost evakuována během válečných časů, ale po postavení 49 vozů byla opět přesídlena zpět do Zuffenhausenu. Model 356 je považován za první Porsche jednoduše proto, že to byl první model prodávaný začínající společností. Ferdinand Porsche pracoval se svým synem Ferrym na návrhu 356, ale zemřel krátce poté, co byl postaven první prototyp. 356 se nabízela jako coupé, cabriolet a speedster. Konstrukce automobilu znovu použila komponenty z Brouka včetně jeho motoru, převodovky a zavěšení. Ale 356 měla vlastní vývoj, dokud většinu VW komponentů nenahradili vlastními – Porschem vyrobenými – částmi. Poslední vozy 356 byly poháněny již motorem navrženým a vyrobeným Porsche. Aerodynamický tvar byl navržen Erwinem Komendem, který také navrhl tělo Brouka. Zdroj: Wikipedie