Poesche 911 GT3 RS Purple Color Changers Majorette
Kód: 39453


Detailní popis produktu
Majorette Limited Edition 6 Color Changers: Jedno vozidlo – dvě barvy!
Poesche 911 GT3 RS Color Changers Majorette
Nová Majorette Limited Edition 6 je nyní k dispozici! Tato definující vlastnost tohoto vydání je barvivo měnící barvu, které mění barvu při změně teploty –, například když jsou vozidla umístěna v lednici nebo proti pokožce. Barva se rychle mění ve studené vodě a vrací se k původní barvě, když jsou vozidla umístěna v teplé vodě. Měniče barev zahrnují šest různých vozidel – Porsche 911 GT3 RS, Lamborghini Huracán, Audi S5 Coupé, Ford Mustang GT, Dodge SRT Viper a Subaru WRX STI – a jsou skutečným lákadlem v jakékoli kolekci. Jako obvykle všechna vozidla přicházejí s kartou sběratele Majorette. Majorette Color Changers jsou ideální pro fanoušky poutavých vozidel a nekonvenčních funkcí.
• Mění barvu při 12-15 ° C (včetně vody), vrací se k původní barvě při 22 ° C
• Otevírací dveře
• Sběratelská karta
• Speciální měnící barva
• Délka: 7,5 cm
• Doporučený věk: 3 + let
Text a fota: Majorette

Varování! Nevhodné pro děti do 3 let kvůli malým částem. Nebezpečí udušení!
Doplňkové parametry
Kategorie: | Premium Cars Color Changers |
---|---|
Hmotnost: | 0.1 kg |
EAN: | 3467452054697 |
? Měřítko: | Výrobcem neuvedeno |
Užitkovost: | Sportovní |
Barva: | Fialová |
Značka: | Porsche |
Výrobce: | Majorette |
Délka: | 7,5 |
Kód: | MJRT212054021 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Porsche AG je německý výrobce sportovních aut, od roku 2009 součást koncernu Volkswagen. Automobilku založil roku 1931 vratislavický rodák Ferdinand Porsche. První Porsche, Porsche 64 z roku 1938, použilo množství komponentů z vozu Volkswagen Brouk. Druhý model Porsche a první sériově vyráběné auto, sportovní vůz Porsche 356 z roku 1948, bylo původně postaveno v Gmündu v Rakousku, kam byla společnost evakuována během válečných časů, ale po postavení 49 vozů byla opět přesídlena zpět do Zuffenhausenu. Model 356 je považován za první Porsche jednoduše proto, že to byl první model prodávaný začínající společností. Ferdinand Porsche pracoval se svým synem Ferrym na návrhu 356, ale zemřel krátce poté, co byl postaven první prototyp. 356 se nabízela jako coupé, cabriolet a speedster. Konstrukce automobilu znovu použila komponenty z Brouka včetně jeho motoru, převodovky a zavěšení. Ale 356 měla vlastní vývoj, dokud většinu VW komponentů nenahradili vlastními – Porschem vyrobenými – částmi. Poslední vozy 356 byly poháněny již motorem navrženým a vyrobeným Porsche. Aerodynamický tvar byl navržen Erwinem Komendem, který také navrhl tělo Brouka. Zdroj: Wikipedie