Časopis Legendární Automobily 3 s modelem Škoda Superb 1938 1:43 Amercom
Kód: 40999


Související produkty

Škoda Superb 3000 OHV 1939 Black 1:43 Atlas DeAgostini




Časopis Legendární Automobily 4 s modelem Citroen Traction Roadster 1939 1:43 Amercom

Časopis Legendární Automobily 16 s modelem Mercedes-Benz 540K Special Roadster 1957 Black 1:43 Amercom

Časopis Legendární Automobily 19 s modelem Cord L 29 Berline 1929 Vanilla 1:43 Amercom

Časopis Legendární Automobily 21 s modelem Pontiac Firebird Trans Am 1969 Black 1:43 Amercom

Časopis Legendární Automobily 43 s modelem Renault Suprastella 1939 Green 1:43 Amercom

Časopis Legendární Automobily 45 s modelem Maybach Zeppelin 1928 Vanilla 1:43 Amercom
Detailní popis produktu
Časopis Legendární Automobily 3 s modelem Ford Crown Victoria 1933 1:43 Amercom. Nafocen originál model, který obdržíte. Blistr otevřen, pro lepší nafocení modelu. Kovový model s plastovými díly. Délka 13 cm. K modelu je možno přikoupit plastovou vitrínku. LA-AMER03
VÝROBCE / EU DISTRIBUTOR:
Oxford Educational Sp.z o.o., Grunwaldska 2A, Stupsk, Polsko
Amercom SA, O/Poznaň, Grachowe Laki 6, 61752 Poznaň
Amer Media s.r.o., Modřanská 11, 14300 Praha, amercom@amercom.cz
Bezpečnostní upozornění:
Není vhodné pro děti do tří let. Nebezpečí vdechnutí a spolknutí drobných částí, které se z výrobku mohou při nesprávném zacházení oddělit.!
Dlouhodobé vystavení výrobku přímému slunečnímu svitu a nebo vysokým teplotám může vést k jeho nevratnému poškození.




Časopis Legendární Automobily 4 s modelem Citroen Traction Roadster 1939 1:43 Amercom

Časopis Legendární Automobily 11 s modelem Lincoln Continental 1941 Purple 1:43 Amercom

Časopis Legendární Automobily 32 s modelem Packard Bobtail Speedster 1930 Silver 1:43 Amercom
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Škoda Auto a.s. je největší výrobce automobilů v Česku. Dlouhodobě je největší českou firmou podle tržeb, jedním z největších českých zaměstnavatelů a největším českým exportérem.
Sídlo společnosti je v Mladé Boleslavi, kde se nachází i největší výrobní závod. V rámci Česka má společnost dva další výrobní závody, a to v Kvasinách a ve Vrchlabí.
Firma historicky navazuje na společnost Laurin & Klement, která se v roce 1925 stala součástí strojírenského koncernu Akciová společnost, dříve Škodovy závody v Plzni, od roku 1930 nesla název „Akciová společnost pro automobilový průmysl (ASAP)“ a spolu s mateřskou firmou se v období druhé světové války stala součástí nacistického státního gigantu Reichswerke AG für Erzbergbau und Eisenhütten „Hermann Göring“. Po válce se v rámci celkové reorganizace a zestátnění průmyslu osamostatnila pod novým názvem „Automobilové závody, národní podnik (AZNP)“ a značku Škoda používala pouze pro výrobky. Po pádu centrálně řízeného hospodářství se podnik vrátil k historickému názvu, od roku 1990 jako „Automobilový koncern ŠKODA a.s.“ a od roku 1991, po privatizaci a prodeji společnosti německému koncernu Volkswagen Group, jako „ŠKODA, automobilová a.s.“. Od roku 1998 firma nesla název ŠKODA AUTO a.s., současnou variantu Škoda Auto a.s. užívá od roku 2023. Zdroj: Wikipedie