Časopis Legendární Automobily 4 s modelem Citroen Traction Roadster 1939 1:43 Amercom
Kód: 41000


Související produkty



Časopis Legendární Automobily 16 s modelem Mercedes-Benz 540K Special Roadster 1957 Black 1:43 Amercom

Časopis Legendární Automobily 19 s modelem Cord L 29 Berline 1929 Vanilla 1:43 Amercom

Časopis Legendární Automobily 21 s modelem Pontiac Firebird Trans Am 1969 Black 1:43 Amercom

Časopis Legendární Automobily 43 s modelem Renault Suprastella 1939 Green 1:43 Amercom
Detailní popis produktu
Časopis Legendární Automobily 4 s modelem Citroen Traction Roadster 1939 1:43 Amercom. Nafocen originál model, který obdržíte. Blistr otevřen, pro lepší nafocení modelu. Kovový model s plastovými díly. Délka 10,5 cm. K modelu je možno přikoupit plastovou vitrínku. LA-AMER04
VÝROBCE / EU DISTRIBUTOR:
Oxford Educational Sp.z o.o., Grunwaldska 2A, Stupsk, Polsko
Amercom SA, O/Poznaň, Grachowe Laki 6, 61752 Poznaň
Amer Media s.r.o., Modřanská 11, 14300 Praha, amercom@amercom.cz
Bezpečnostní upozornění:
Není vhodné pro děti do tří let. Nebezpečí vdechnutí a spolknutí drobných částí, které se z výrobku mohou při nesprávném zacházení oddělit.!
Dlouhodobé vystavení výrobku přímému slunečnímu svitu a nebo vysokým teplotám může vést k jeho nevratnému poškození.



Časopis Legendární Automobily 11 s modelem Lincoln Continental 1941 Purple 1:43 Amercom
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
V roce 1916 se André Citroën, majitel muniční továrny v Quai de Javel, rozhodl pro velkoobjemovou výrobu silných a hospodárných automobilů. První automobil Type A byl vytvořen v létě 1919 a do konce roku bylo vyrobeno ještě 2810 kusů. Roku 1922 vznikl další automobil Autochenille B2, který jako první automobil v historii překonal poušť Saharu. Později společnost Michelin v roce 1935 přebírá kontrolu nad Citroën. Roku 1976 se Citroën stal součástí koncernu PSA Peugeot Citroën, který se později přejmenoval na Groupe PSA. PSA se v lednu 2021 spojil s dalším výrobcem - Fiat Chrysler Automobiles, čímž vznikl koncern Stellantis.
Také logo automobilky Citroën prošlo dlouhou historií, od roku 1919, kdy první logo tvořily žluté šípy na modrém podkladu, až po dnešní logo, které firma používá od roku 2016. Logo, které vypadá jako dvě šipky směřující vzhůru, tak ve skutečnosti symbolizuje dva šípovité ozuby. Zdroj: Wikipedie