Škoda 110L Rallye 1973 Rallye Design Zelená 1:43 Abrex

Kód: 37231
Neohodnoceno
Značka: Škoda
1 000 Kč
Skladem (3 ks)
Můžeme doručit do:
31.7.2024
Možnosti doručení
Škoda 110L Rallye 1973 Rallye Design Zelená 1:43 Abrex

Detailní informace

Garance doručení
nepoškozeného zboží
Přes 20000 výdejních míst
Přes 20000 výdejních míst
po celé ČR
Doručení do 48 hodin
Doručení do 48 hodin
na jakékoliv místo v ČR

Detailní popis produktu

Kovový model s plastovými díly. Škoda 110L Rallye 1973 Rallye Design Zelená 1:43 Abrex. Škoda 110L vyráběná v letech 1969-1976 by dnes byla nazvána faceliftem 1000MB. Při jejím vývoji muselo dojít ke konstrukčním ústupkům, neboť se nepodařilo nalézt výrobce navrhovaných součástí. Přesto se nadále úspěšně exportovala do západoevropských zemí, v rozloženém stavu dokonce až na Nový Zéland. Zdůrazňujeme, že přiložená bonusová rampa se světly se v balení nachází pod podstavcem modelu (viz. zobrazené fotografie). Fota a text Abrex.

Doplňkové parametry

Kategorie: Škoda závodní 1:43 Abrex
Hmotnost: 0.2 kg
? Měřítko: 1:43
Barva: Zelená
Materiál: Kov
Značka: Škoda
Výrobce: Abrex
Kód: 143XABS-701Z1

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Skoda

Škoda Auto a.s. je největší výrobce automobilů v Česku. Dlouhodobě je největší českou firmou podle tržeb, jedním z největších českých zaměstnavatelů a největším českým exportérem.

Sídlo společnosti je v Mladé Boleslavi, kde se nachází i největší výrobní závod. V rámci Česka má společnost dva další výrobní závody, a to v Kvasinách a ve Vrchlabí.

Firma historicky navazuje na společnost Laurin & Klement, která se v roce 1925 stala součástí strojírenského koncernu Akciová společnost, dříve Škodovy závody v Plzni, od roku 1930 nesla název „Akciová společnost pro automobilový průmysl (ASAP)“ a spolu s mateřskou firmou se v období druhé světové války stala součástí nacistického státního gigantu Reichswerke AG für Erzbergbau und Eisenhütten „Hermann Göring“. Po válce se v rámci celkové reorganizace a zestátnění průmyslu osamostatnila pod novým názvem „Automobilové závody, národní podnik (AZNP)“ a značku Škoda používala pouze pro výrobky. Po pádu centrálně řízeného hospodářství se podnik vrátil k historickému názvu, od roku 1990 jako „Automobilový koncern ŠKODA a.s.“ a od roku 1991, po privatizaci a prodeji společnosti německému koncernu Volkswagen Group, jako „ŠKODA, automobilová a.s.“. Od roku 1998 firma nesla název ŠKODA AUTO a.s., současnou variantu Škoda Auto a.s. užívá od roku 2023. Zdroj: Wikipedie