Citroen 2CV grey 1:32 Bburago SC
Kód: 12364


Detailní popis produktu
Kovový model Citroen 2CV v měřítku 1:32, délka 12 cm. Model má otevírací dveře a je přišroubován k podstavci v plastové vitrínce. BB-43203
VÝROBCE / EU DISTRIBUTOR:
Výrobce: May Cheong Group LTD Adresa : Unit 901-2, 9/F, East Ocean Centre, 98 Granville Rd, Tsim Sha Tsui, Hong Kong E-mail : info@maycheonggroup.com.hk
Zástupce výrobce v EU : May Cheong Group France S.A.SAdresa zástupce v EU : Parc Ariane 2, Le Vénus, rue Hélène Boucher, 78280 Guyancourt, FranceE-mail zástupce v EU : contact@maycheonggroup.fr
Dodavatel: E&R Modelauto Geerligs/De Jong, Transportweg 9 7007 CL, Doetinchem, Netherlands, info@geerligsdejong.com
Bezpečnostní upozornění!
Výrobek není určen pro děti do 14 let.
Nebezpečí vdechnutí a spolknutí drobných částí, které se z výrobku mohou při nesprávném zacházení oddělit.!
Dlouhodobé vystavení výrobku přímému slunečnímu svitu a/nebo vysokým teplotám může vést k jeho nevratnému poškození.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Bburago 1:32 |
---|---|
Hmotnost: | 0.3 kg |
? Měřítko: | 1:32 |
Užitkovost: | Osobní |
Barva: | Šedá |
Materiál: | Kov |
Značka: | Citroen |
Výrobce: | Bburago |
Délka: | 12 cm |
Dostupnost: | skladem |
ID: | 12364 |
Kód: | BB-43203 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
V roce 1916 se André Citroën, majitel muniční továrny v Quai de Javel, rozhodl pro velkoobjemovou výrobu silných a hospodárných automobilů. První automobil Type A byl vytvořen v létě 1919 a do konce roku bylo vyrobeno ještě 2810 kusů. Roku 1922 vznikl další automobil Autochenille B2, který jako první automobil v historii překonal poušť Saharu. Později společnost Michelin v roce 1935 přebírá kontrolu nad Citroën. Roku 1976 se Citroën stal součástí koncernu PSA Peugeot Citroën, který se později přejmenoval na Groupe PSA. PSA se v lednu 2021 spojil s dalším výrobcem - Fiat Chrysler Automobiles, čímž vznikl koncern Stellantis.
Také logo automobilky Citroën prošlo dlouhou historií, od roku 1919, kdy první logo tvořily žluté šípy na modrém podkladu, až po dnešní logo, které firma používá od roku 2016. Logo, které vypadá jako dvě šipky směřující vzhůru, tak ve skutečnosti symbolizuje dva šípovité ozuby. Zdroj: Wikipedie